Gävle och Stockholm

I helgen har vi varit i Gävle och i Stockholm!
Tyvärr är jag inte så flitig med kameran så ni får hålla tillgodo med ett fåtal bilder!

På Fredagen kom vi upp till Gävle efter att ha kört upp hela natten, Molly sov som en stock hela vägen, hon är så duktig!
Vi blev mottagna av MAttias och fick frukost, sedan behövde han jobba och vi sov ut fram till lunch. Sedan gick vi ut på stan och strosade med Mattias och senare på kvällen kom Sofie hem och vi umgicks och spelade Guitar Hero, super roligt spel! Vi bjöds på underbar mat men gott vin därtill! Tack för allting, det var supermysigt!

PÅ lördagen sa vi hej då till våra vänner för att sluta upp med Jessica, Thomas och Elma i Stockholm!
Vi var framme vai halv fyra och vi checkade in, tog det lugnt, en drink i baren och sedan gick vi ut och åt middag på en underbar god resturang! Jimmys!

PÅ söndagen shoppade vi hela dagen och för att på kvällen skicka iväg grabbarna till ACDC medan vi kvinnor och barn åt middag, tittade på tv och somnade halv tio!

Vi åkte hem i måndags!
Tack för en underbar helg!

Lite kort berättat men min dotter vaknar när som helst och hon går före bloggen så jag skyndar mig!¨
kram så länge!

Pappa och Molly myser medan farbror spelar gitarr!

Molly och farbror myser på morgonen!

 Elma och Molly!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0