Hälsat på kusin Alma!

Igår var vi på babysim som vanligt, det går bara bättre och bättre för varje gång, Molly älskar att bada och simma!

Idag har vi varit och häslat på Mollys kusin Alma och min syster och hennes man!
Susannes kompis Susanna var också och hälsade på och bjöd på jättegod thaimat från vagnen
utan för Elgiganten. Kan verkligen rekomendera den, supergott var det!
Vi har haft det super trevligt! Bjuder på lite bilder!

Molly har ju börjat äta och jag vill inte ändra på rutinerna när vi är borta så jag tog med mig två "isbitar" Broccoli, och det gick superbra att äta borta med! Vi är så glada både jag och Filip att det går så bra när Molly äter, hon älskar mat!

Hon fick tjuvsmaka lite potatis till kvällsmat för jag gjorde en stor omgång som ska börjas äta imorgon.
Har varit rädd att hon inte skulle tycka om potatis, men oj vad hon åt. Så skoj!

Nej nu har pappa och Molly myst superlänge, nu vill jag vara med innan läggdags!

Kram på er!



                                                                                                              Molly leker i Almas Discogym!

 Molly och mamma!


  Vi har lånat hem Almas hoppgunga för Molly älskade den, Är lite rädd att det är dumt för hennes rygg, någon som har erfarenhet?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Fia! Tack för senast, det var supertrevligt :)



Milo fick sin hoppgunga när han blev 4 månader och han älskade den verkligen och hoppade fleera gånger om dagen. Det är ingen fara för ryggen bara dom inte sitter där hela dagen! Så låt henne hoppa på bara :)



Ha det bra!

2009-02-04 @ 22:11:47
URL: http://milosblogg.blogspot.com
Postat av: HUMLA

Kusin Alma hälsar och tackar för besöket. Det var roligt att ni kom och hälsade på. Puss och kram

2009-02-05 @ 16:30:36
URL: http://www.humladesign.com
Postat av: Linda i Uttran

Hej Fia.Vilken fin blogg du har, och vilka fina bilder. Vad roligt att se Molly och lilla Almis förstås. Många kramar från oss

2009-02-07 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0