Krypa på rygg.....!

Hejsan på er därute i cyberrymden!
Idag har vi bara myst och myst hela dagen, vi är nämligen förkylda!
Hela helgen har jag och Molly snorat i kapp med varandra, i lördagskväll fick stumpan lite feber men den gick
bort till söndagmorgon.
Det är nog värre för mig och Filip än vad det är för Molly, hon är likaglad ändå, men vi mår jättedåligt över
att se och lyssna på hur hon låter på nätterna..... men det blir bara bättre och bättre!

Vår stora tjej har kommit på att det är väldigt roligt att ta sig fram på rygg!

Jodå hon e knasig och underbart söt vår flicka!
När hon ligger på mage ligger hon still men på rygg,jag då gör hon någon form av rygg och nacksving och förflyttar
sig på detta vis!

Idag satt jag vid köksbordet och fixade lite med scouterna på datorn och hon låg nedanför mig i babygymmet, tittade på skärmen i typ 1 minut och vips så har hon dockat med köksskåpen, jättenöjd var hon! Titta vad duktig jag är mamma!

Är det fler bebisar som tar sig fram på detta vis så hör gärna av er!

Bildbevis följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0