SNÖ!

Gud vad jag älskar snön!
Utanför fönstret  ser jag ett vackert vinterlandskap, helt underbart!
Det var längesedan jag skrev jag vet men har haft fullt upp!
Idag har Molly och jag trotsat vädret och gått morgonpromenad som vanligt!
Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!

Jag hade tagit på mig alldeles för mycket kläder så jag var genomblöt när vi kom
hem igen! Men skönt var det!

Idag har vi busat och ätit god mat, morot, potatis och palsternacka. Till efterrätt Mangopure, den gillar hon dock inte.
Annars är hon galen i mat och det känns jättebra att hon äter duktigt, sedan är hon en mästare på att kladda men så ska det vara när man är liten! Det är ju superkul att stoppa in händerna i munnen när vi äter!

Nej nu ska jag slå in paket! Ikväll bär det hem till min bror som ska ha kalas, han fyller år den 17 men då är han i Österrike!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: felicia törnberg

gud vad söt molly är!! kul att du har en sån här blogg:D kram felicia

2009-02-12 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0