Måndag!

Jaha då har helgen redan seglat förbi!
Igår söndag var vi på lite utflykt!

Först var vi i Krsdt och handlade lite sedan åkte vi hem till min bror och hans fru och fikade lite!
Där va Wilmer med sin mamma och pappa!

Molly och Wilmer tittade bara på varandra och skrattade!

Idag var vi uppe med tuppen, halv sju redan.. det är jag och Molly inte vana vid!

Vi var hela familjen på besök hos barnmorskan för att gå igenom vår förlossning.
Det gick bra!

Nu bakar pappa bröd och jag ska ut och sopa uppfarten ren från sten! Lite ombytta roller!! Det är toppen tycker jag!
Snäckan sover förmiddag! Maten går fortfarande bra, imorgon är det dags för palsternacka och ikväll lite gröt!

Kram På ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0