Tokig!

Finns det någon snäll person som kan hjälpa mig med bildredigering?!?!?!
Jag blir tokig! Nu är det så att jag vill göra en ny fin header. Jag har lärt mig hur man lägger in den och så vidare.
Nu till problemet!

Jag har laddat hem paint.net för att göra en fin header men förstår mig inte på programmet.

Jag vill ha en bakgrund som jag sedan kan lägga in bilder, roliga texter m.m.

Har fått programmet på svenska men får ändå inte ihop det.

Det finns ju olika lager som sagt men ska man göra ett lager i taget och sedan försöka sammanklona dem eller hur gör man??? isåfall hur gör man det?

FInns det någon snäll själ därute som kan hjälpa mig så blir jag så tacksam...

Är det någon som förstår vad jag menar?!?!?!

JAg vill ju ha den rosa bakgrunden men sedan kunna lägga på bilderna där och redigera dem och göra roliga former osv.!!

Tack på förhand till vem som än hjälper mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeej :) Jag måste först säga - Vilken söt dotter du har!! Sen tycker jag att du ska gå i på www.scrapblog.com det är där jag gjort mina headers. Jätte bra sida! Och enkel. Du måste bli medlem, men det kostar inget. Sen kan du välja och vraka på hur du ska göra.. Lycka till. Och du får gärna fråga mig igen om det är ngt .. =)

2009-01-14 @ 20:47:16
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0